اولین کنسرت هنرجویان استاد موذن- آذر۹۶

گزارش برگزاری اولین کنسرت هنرجویی گیتاران

گیتاران اولین کنسرت هنرجویی خود را با همکاری استاد محمد موذن و هنرجویان برتر ایشان در سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز برگزار کرد. این همکاری که به مدت ۲ ماه به طول انجامید سرانجام در روز ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۶  در محل سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز  از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰ با حضور جمعی از خانواده های هنرجویان و علاقه مندان  به موسیقی برگزار و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

هنرجویان در این برنامه به اجرای قطعاتی از پاکو دِ لوسیا و آستور پیازولا و چیپسی کینگ  و … با تنظیم­ های استاد موذن پرداختند. قطعات به صورت گروه نوازی، دونوازی و تک نوازی اجرا شد، اجرای این قطعات پس از یک ماه و نیم  روز  تمرین به روی صحنه رفت و برخی از هنرجویان اولین تجربه اجرای صحنه ­ای خود را رقم زدند.

مطمئنا گروه نوازی تاثیر بسیاری برای هنرجویان موسیقی خواهد داشت و همکاری اساتید دیگر سازها با استاد موذن در راستای این مهم بسیار حائز اهمیت و جایی بسی قدردانی است. بیشتر اجراها به صورت گروه نوازی در سبک های فلامنکو و پاپ  و با سازهای گیتار، پیانو، ویولن و پرکاشن اجرا شد. در این کنسرت ۶ گروه با رنج سنی­ های متفاوت به روی صحنه رفتند و قطعاتی از پاکو دِ لوسیا ، آستور پیازولا، چیپسی کینگ، فریدون شهبازیان و … اجرا کردند. در اجراهای دونوازی و تک­نوازی قطعاتی از مورائیتو و ویسنته آمیگو  و محمد موذن در سبک فلامنکو اجرا شد.

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‎های صمیمانه استاد محمدرضا رئیسی (نوازنده سازهای کوبه­ای)، استاد آوا هاشمی(آهنگساز و نوازنده ساز پیانو) ،استاد جلال نبوی(آهنگساز و نوازنده ساز گیتار)، استاد داریوش متولی(نوازنده ویولن)، آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی(مدیر سالن تماشاگه راز)، شاهد انبارداران (مدیر اجرایی گیتاران)، وحید فرجی (صدابردار)، مقداد راهدار (فیلم بردار)، کسری جهانبخش و مهبد دلخونی(عکاسان) و پرسنل گیتاران خانم ها رها انبارداران و زینب صفرزاده تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از تمامی هنرجویان استاد موذن و خانواده های محترمشان که نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرجویانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

۱. سارا اسماعیل زاده
۲. فریماه بیابانی
۳. محمدرضا پوسانه
۴. داوود توکلی
۵. مریم جوچی
۶. محمدرضا حسینی
۷. هومن حیدری
۸. امیررضا خسته بند
۹. حامد خلوصی
۱۰. محمد زائر
۱۱. آنیسا دولتی
۱۲. ثنا شهابی
۱۳. احمد طاهرخانی
۱۴. مونا عظمائی
۱۵. مهریار علمی
۱۶. ربانه مقدسیان
۱۷. مهدی مقدم
۱۸. محمد مهدی مومنی
۱۹. امیر نوریان
۲۰. امیر احمد هاشمی